7 תשובות
תמיד אפשר פשוט להגיד בכל זאת כדי שירדו ממך אבל את יכולה גם להגיד את הצד שלך בזה שלדעתי זה עדיף, לא צריך בכוח משהו שאמור לבוא מרצון טוב
שואל השאלה:
אה?^^
אנונימית
אל תגידי אם אנשים חשובים לך ומכירים אותך הם יבינו
שואל השאלה:
אמאלה מה אתם יוצאים עליי וואי בסדר אני אגיד
אנונימית
להתחיל להגיד בוקר טוב ולילה טוב.
זה חוסר נימוס ברמה הזויה
זה מזעזע
אבל בסדר
לא כולכם מחונכים
אנונימית
לא חייבת להגיד אבל כן אם מישהו אומר לך ואת לא אומרת כלום זה יכול להוציא אותך קצת מגעילה.
אפשר סתם להגיד בוקר או לילה.