16 תשובות
אולי אין מה לענות..
מאבדים עניין/לא יודעים מה להגיד עכשיו
כי יש אנשים שלא אוהבים כל כך להתכתב בסטיפס
כמוני
^אם אנשים לא אוהבים להתכתב למה שהם יכתבו 'היי' בכלל? ואם כבר כתבו, למה להעלם אחכ? מה המטרה?
לדעתי אחת הסיבות זה פשוט מאוד,
כי ליטרלי אין התראות על הודעות בסטיפס!!!!!

קרה גם לי שלא הייתי עונה לאנשים, לא כי לא רוצה אלא כי אין התראה להודעה שאני מקבלת...
חח חח אני תמיד עושה את זה כי לא מעניין לדבר זה למה...
העיקר התראות שמשעמם
מבוכה, הרבה פעמים אני כותב משהו ופשוט לא יודע איך להמשיך את השחה
אני מפחד שיחשבו שאני מוזר ולא ירצו לדבר אתי יותר.
אני יודע, זה מטומטם
אנונימי
יש אנשים שעושים את זה בשביל שיהיה להם שם התראות
סתם אמרתי ...
כי כולם מאוד קטנים ואין עניין משותף אז אני פה רק כדאי לעזור או לעבור את השעמום
אז איך הם עושים את זה אני אשמח לדעת?^^
כן מה זה
אולי סתם לא מחוברים הרבה
לי הייתה תקופה כזאת שלא הייתי פה כמעט שנה
תגובה שניה לול מה יש לאבד עניין
אפילו לא התחילה השיחה לא יודעים
מה להגיד זה עוד הגיוני
אנונימי
like 8 אז מה הטעם בלשלוח היי?
אנונימי
לא עניינך לא חייבת לך דין וחשבון
לול אוקיי
אנונימי