8 תשובות
נשמע קצת מתאמץ
התלבשת איך שנוח לך, הכל בסדר
שואל השאלה:
כן, אבל לא יודעת למה ממש איכפת לי על איך שאנשים חושבים איך אני נראת ואני לא אוהבת שהם חושבים שאני נראת מישהי שהיא חושבת שהיא "מגניבה" זה מביך אותי...
כן, אבל לא יודעת למה ממש איכפת לי על איך שאנשים חושבים איך אני נראת ואני לא אוהבת שהם חושבים שאני נראת מישהי שהיא חושבת שהיא "מגניבה" זה מביך אותי...
תאמיני לי שימי זין בתור אחת שהעירו לה המון על בגדים, ועל איך שאני מתלבשת ומתנהגת והולכת למקומות, תקשיבי שזה הכל סתם, שהם ימשיכו לדבר הם ידברו עד מחר!! עזבי שאז באמת הייתי מתלבשת קצת "שונה" מאחרים ובאמת במבא לאחור? נראיתי כמו סבתא... זה מה שאהבתי!! השונאים ימשיכו לשנוא והמתייגים ימשיכו לתייג.ואת תמשיכי לעשות מה שבא לך. אולי יום אחד הם יפסיקו להעיר הערות הא? מקסימום תגידי להם "כןאני במיוחד התלבשתי כי אני פיק מי וכי בא לי להיות חלק מהבנים כי אין לי חברים, התלבשתי בדיוק כדי שתחשבו ככה" ואז נראה אותם!!
נ.ב כובע הפוך זה מהמם בעיניי בתור אחת שגפ אוהבת לשים כובעים :) (אפשר לראות בתמונה)
נ.ב כובע הפוך זה מהמם בעיניי בתור אחת שגפ אוהבת לשים כובעים :) (אפשר לראות בתמונה)
תגובה ראשונה,
אחותי. זה לא מתאמץ , זה מהמם,
את מתלבשת בשביל עצמך? את מתלבשת בבגדים שאת אוהבת בשביל ההרגשה שלך? אז יופי זה מה שחשוב.
אחותי. זה לא מתאמץ , זה מהמם,
את מתלבשת בשביל עצמך? את מתלבשת בבגדים שאת אוהבת בשביל ההרגשה שלך? אז יופי זה מה שחשוב.
מה לקחת קשה לב
זה פשוט נשמע מתאמץ גם איך שהיא מתארת את זה
שתשים מה שבא לה ומה שנוח לה
זה פשוט נשמע מתאמץ גם איך שהיא מתארת את זה
שתשים מה שבא לה ומה שנוח לה
מה נשמע מתאמץ אז יצא לה קול נמוך והיא רצתה את הבגדים האלה פשוט לא מסכימה איתך
tov
באותו הנושא: