6 תשובות
הכל לבד לי היה
תלוי המורה וסוג הרכב. בשיעור הראשון שלי על ידני רק עשיתי עם ההגה, ולעומת זאת חברים שלי על אוטומט כבר נסעו בכביש מהיר
כן אבל לא באמת עושים משהו המורה הוא זה שעושה הכל חוץ מההגה
תלוי במורה, אני על ידני כמה מהשיעור הראשון עשיתי הכל גם בהגה גם בהילוכים וגם בדוושות