3 תשובות
אני לא יודעת מה זה סידור עבודת השם אבל אם זה סידור רגיל אז מותר שמונה עשרה מגיל 10 ואת כל שאר הברכות מגיל 7 וכן יש הבדל בין סידור של בנים לבין סידור של בנות כי בנים אומרים קטעים אחרים מאישה למשל שלא עשני אישה או שהם מברכים על הציצית וכו
אנונימית
איין בעיה אם זה שתתפללי בסידור רגיל זאת אותה תפילה
סידור עבודת השם זה כמו כל סידור רגיל