7 תשובות
מוזר שאת לא מקבלת כסף יקירה
את באה לעבודה להצטלם זה עבודה לכל דבר את מודל של איפור את חייבת לקבל כסף זה לא שאת משלמת לבוק תתעקשי על הזכויות שלך
אנונימית
את אמורה לקבל כמאפרת אני משלמת למודליסטיות שלי
זה נקרא מודליסטית בשת"פ , לא מקבלים על זה כסף.
יש מודליסטית מסויימות שהן בדרך כלל new face בסוכנות דוגמניות ואז הן מקבלות על זה כסף אבל מעט. בדרך כלל כל עיניין המודליסטיות בשת"פ זה מאפרות מתחילות שצריכות להגדיל את תיק העבודות שלהן ואין להן כרגע כסף מיותר לבזבז על לשלם כסף למודליסטיות בתשלום אחרי שהן שילמו על קורס ומזוודת איפור
יש מודליסטית מסויימות שהן בדרך כלל new face בסוכנות דוגמניות ואז הן מקבלות על זה כסף אבל מעט. בדרך כלל כל עיניין המודליסטיות בשת"פ זה מאפרות מתחילות שצריכות להגדיל את תיק העבודות שלהן ואין להן כרגע כסף מיותר לבזבז על לשלם כסף למודליסטיות בתשלום אחרי שהן שילמו על קורס ומזוודת איפור
זה ממש לא נכון ^
זה נכון מאוד , יש המון מודליסטיות בשת"פ שלא מקבלות כסף. יש מאפרות שרוצות שלא יבטלו להן בדקה ה90 ואז הן משלמות מעט (אם הבחורה נראת טוב)
אני מאפרת ואני אומרת לך שזה לא עובד ככה
באותו הנושא: