7 תשובות
להבין שגם להם יש שיט משלהם שלא היית רוצה שיהיה גם לך
להעריך אתה מה שיש לך ולאהוב את זה ולקבל
שואל השאלה:
תודה (אני בן^^^^^^)
אנונימי
תהרוג אותם או שתבין שגם להם יש בעיות
קנאה זה לא משהו שאפשר להפסיק ברגע זה תכונה שקיימת אצל כל בני האדם וזה טבעי ואפילו בסדר
לעומת זאת להפחית את זה כרוך בלהבין את הערך עצמי שלך ולהתחיל לאהוב את עצמך הרבה יותר ככל שתאהבי את עצמך יותר - פחות יעניין אותך מה יש לאחרים
תתמקד יותר בעצמך מאשר אחרים
לחשוב שלכל אחד יש את הצרות שלו