6 תשובות
מבינה אותך.
פשוט תתעלם ותחשוב על דברים טובים.
הוא בנאדם רע ואיכס אנשים כמוהו צריכים לשבת הסורג ובריח
אתה יודע כמה מטומטמים יש בכביש?
אני בטוחה שהוא לא יזכור את זה עוד דקה כשאיזה דפוק יעצור לדבר עם חבר שלו באמצע הצומת
הכול טוב
תתעלם. לא תראה אותו בחיים לא תשמע עליו בחיים
אין לך מושג מי הוא ולו אין מושג מי אתה
ככה שגם את הרגע הזה הוא לא יזכור עוד שעה.
בתור נהג זה קורה לי המון ואני לא זוכר בשיט מתי זה קרה איפה זה קרה ומי זה היה. זה דברים מאוד קטנים
קרה לי שהייתי בגן ציבורי באיזו שבת. והיה איזה מתקן עכביש שהוא עם חשמל, ושחכתי ששבת והיה איזה דתי שם, ושחכתי ששבת, אז ביקשתי ממנו ללחוץ על איזה כפתור, והוא ענה "לא" בדרך כל כך לא נעימה, שאני עדיין מרגישה רע לגבי זה וזה קרה לפני שנה.
זה בערך על אותו דבר
באותו הנושא: