9 תשובות
גיל 15 זה מוקדם לא אשקר אבל כן זה סבבה
שואל השאלה:
3 וחצי שעות באוטובוסים
אנונימית
זה לא הזמן זה המרחק
שואל השאלה:
זה סתם כי יש חרא תחבצ באיזור שלנו, לים נגיד זה 15-20 דקות באוטו ובאוטובוס בין 45 דקות לשעה ורבע
אנונימית
כן, מה הבעיה פה?
גם בגיל 13 אפשר.
תגידו מה ישלכם זה ממש סבבה
בעיני זה בסדר כל עוד אתם אחראיים ולא מתנהגים כמו מטומטמים וההורים שלכם מרשים
נראה לי שזה מוקדם מידי אם זה רחוק לכם מהבית ואם אתם כבר הולכיפ עדיף עם הורה
כן מומלץ ביותר