15 תשובות
בחיים לא אצליח להבין
לא יכולה לסבול אותה
אני לא אוהב אף אחד מהאח הגדול כי זה חרא תוכנית
למה אתה חושב ככה?
כי זה סתם תוכנית שנועדה להשיג רייטינג וזהו.... סתם תוכנית white trash
שואל השאלה:
תשובות של אנשים בטיקטוק ובאינסטגרם וסרטונים
אנונימי
מה אמאלה מי אוהב אותה
יש לה רגעים שהיא נחמדה אני לא אשקר אבל רוב הזמן יש לה התנהגות מזה מגעילה
מי אוהב אותה
אני לא רואה את זה אבל מהטיקטוק אני מבינה שכולם שונאים אותה
איך אנשים אוהבים בכלל את דיאן ?
גם לבר לא חסר , דיאן פשוט בילתי
אנונימית
שונאת אותה היא ערסית מסריחה
לא יודעת היא מסריחה כולה
שלוכית
אנונימית
איכ אני שונאת אותה היא מגעילה בטירוף
תתפלאו אבל אשכרה מלא מצביעים לה
זה נוראי
שואל השאלה:
כן זה הקטע
אנונימי
כי היא הזונה של דיאן