6 תשובות
באופן כללי גם אם הוא היה חתיך הורס הייתי אומרת לא
אני קטנה מדי לדעתי

אבלל
נגיד עוד כמה שנים
כנראה שהייתי נותנת צ'אנס
למה לא
Vas
הייתי זורמת אבל זה לא היה מתקדם לשום מקום
לא (ואם אומר כן זה כי אגיב לפני שאני חושבת) פשוט כי לא רלוונטי לי זוגיות ואני חושבת על מישהו אחר.
גם אם אין לו ביטחון זה תלוי בכל כך הרבה גורמים, אני אישית נמשכת יותר לשמנמנים וכמו שאמרו תלוי בטעם.. מכוער עניין של טעם.. ואם אין לו ביטחון זה כן קצת יוריד אבל לא אפסול ושוב תלוי בכימיה ובכל שאר הדברים סביב השיחה..
אנונימית
כן למה לא
:-
הייתי רוצה להגיד שלא אפסול, אבל למראה יש חלק גדול.
באותו הנושא: