20 תשובות
די לצומי בעולם!!!
מאוד! הלוואי עלי:o
זה מצויין ואת יודעת את זה:)
זה ממש צומי מה שאת עושה כי ברור שכן
שואל השאלה:
מה צומיי?
שאלתי שאלה, אני לא בטוחה בממוצע אז אני שואלת, מפריע לך?
יופי, כי לא אכפת לי
אנונימית
זה 7 נקודות פחות מ100 מה את לא בטוחהה מהה
נו נו סתמי, כל אחד רוצה שייתיחסו אליו
אנונימית
שואל השאלה:
כל מי שרשם שזה צומי סתם חש
אנונימי
ברור!
את יענטו רצינית?
ממש טוב (:
זה ממש מעולה. כל הכבוד!
ואוו מאוד טוב!
המשיכי כך!
אנונימי
די להיות חננה! נו, באמת...
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש לא חננה, זה שיש לי ציונים טובים לא אומר שאני חננה.
אני לומדת למבחן רק יום לפני, ואני לא חרשנית!
אנונימית
סבבה לגמרי, את יודעת שזה טוב למה לשאול?:)
שואל השאלה:
אני לא יודעת... חשבתי שלכיתה ז' צריך גבוה יותר...
אנונימית
כן