4 תשובות
אחותך צודקת..
למה להיפגש אחרי יום?
תלכי ואל תקשיבי לה, אני לא מסכימה איתה.
למה לא? היכרות פנים אל פנים זה הרבה יותר טוב מלדבר בטלפון. זה כמו דייטים.
תפגשי איתו לדעתי אין סיבה שלא