אני ממש רוצה להכיר מישהו חדש אחרי שהייתי בזוגיות ארוכה ופרידה קשה(כמובן שאני לא אפתח אליו ישר ואני ארצה להכיר אותו קצת יותר)אבל אחותי מנסה להוריד אותי מזה.היא אומרת לי:"למה שתיפגשי עם מישהו שהכרת אתמול", "את צריכה להיפגש איתו רק אחרי שבוע ואפילו חודש ולייבש אותו קצת" וזה ממש הוריד לי מה שהיא אמרה..מה אתם מציעים לי לעשות? כמובן שאני לא הולכת להיפגש איתו בתוך בית, אלא במקום פתוח. והוא התחיל איתי פנים מול פנים, לא באפליקציה חברתית וגם דיברנו בפלאפון.