8 תשובות
וואי לא יודעת
קשה קשה
לא יודעת כל פעם שאני שומעת גאליס אני נזכרת בי ביסודי רצה הביתה כדי להספיק לראות פרק, מבחינתי הכל היה טוב, למרות שאני יודעת שאם אצפה עכשיו סביר להניח אשתעמם קצת.
קשה קשה
לא יודעת כל פעם שאני שומעת גאליס אני נזכרת בי ביסודי רצה הביתה כדי להספיק לראות פרק, מבחינתי הכל היה טוב, למרות שאני יודעת שאם אצפה עכשיו סביר להניח אשתעמם קצת.
שואל השאלה:
החולמיםם<
החולמיםם<
לא
שואל השאלה:
גם אחלה אבל יותר אוהבת את האחרונות
גם אחלה אבל יותר אוהבת את האחרונות
גרר^
וואי בעיניי הכי ככה;
1,,2,3>>> כל שאר העונות
1,,2,3>>> כל שאר העונות
החולמים>
כןן