8 תשובות
את יפה בלי כלוםם
אולי זה פשוט כי לא התרגלת לראות את עצמך עם איפור
כי את כמה רמות יופי מעל זה
מאוד תלוי איזה איפור את שמה. אם תרצי שאשלח לך בפרטי סרטונים טובים לאיפור אני אשמח, אבל המינימום זה פשוט קצת מסקרנ היילייטר וסומק
1. את לא רגילה לראות את עצמך עם איפור
2. את פשוט אוהבת את היופי הטבעי שלך וזה נהדר ואני בטוחה שאת מהממת!
3. את לא יודעת איך להתאפר
אחת מהאופציות
2. את פשוט אוהבת את היופי הטבעי שלך וזה נהדר ואני בטוחה שאת מהממת!
3. את לא יודעת איך להתאפר
אחת מהאופציות
כי את יפה כמו שאת :)
כי את מהממת בטבעי
אני חושבת שכדאי בלי איפור
כולם יפים כמו שהם
כולם יפים כמו שהם
באותו הנושא: