3 תשובות
אני רק ראיתי 18 עונות של האנטומיה אני עדיין לא רופאה
זה תלוי כמה את/ה שוקל/ת ואם מה שאת/ה רוצה זה להעלות מסה או להוריד במשקל.
בעקרון צריך חלבון לפי משקל הגוף בערך אם את/ה רוצה לשמור עליו, ואם להוריד או להעלות אז קצת פחות או קצת יותר, בהתאמה. (בערך 10%)
בעקרון צריך חלבון לפי משקל הגוף בערך אם את/ה רוצה לשמור עליו, ואם להוריד או להעלות אז קצת פחות או קצת יותר, בהתאמה. (בערך 10%)
ולגבי כמה חלבון יש בזה, אפשר בקלות לבדוק בגוגל