5 תשובות
לא
עדיף לשים, על כל מקרה
אם לא תשים ותישרף אתה תצטער שלא שמת
אם תשים ולא תישרף אתה לא תגיד חבל ששמתי
אם לא תשים ותישרף אתה תצטער שלא שמת
אם תשים ולא תישרף אתה לא תגיד חבל ששמתי
עדיף לשים
שואל השאלה:
יהיה אבל השמש כבר תהיה באופק
יהיה אבל השמש כבר תהיה באופק
לא
באותו הנושא: