4 תשובות
לא להרגיש רע אם היה טעים אז טוב
ללכת לשירותים , או פשוט לתת לזה זמן להתאכל
לחרבן
לשבת קצת בשירותים, לקחת קלבטן, לשתות הרבה מים כי שלשולים מייבישים