8 תשובות
כן.
למה לא?
למה לא?
כן
שואל השאלה:
כי זה עם אקדח
כי זה עם אקדח
תלוי איפה, אם זה הליקס או לא יודעת לפי מה שאני יודעת אסור לעשות עם אקדח, אבל אם זה עגיל רגיל בתנוך וההגיינה שם טובה למה לא
אקדח פחות מומלץ ממחט זה מה שאני יודעת
עשיתי בסאקרה עגיל שני ולא קרה שום דבר רע. אני חושבת כן
באותו הנושא: