5 תשובות
ללא פטור אין סיכוי...
צהל זה לא לפי בקשתך.
את נהיית עוד בורג במערכת.סיימנו.
מאוחר מידי , את יכולה לנסות רק לדחות את תאריך הגיוס שלך תתקשרי למיטב ותבקשי/תדברי איתם על זה
שואל השאלה:
אני יודעת על הקורס ודיברתי עם באחראי והוא אמר שאין לו בעיה הקטע אצלי זה הצבא
אנונימית
אני חושבת שזה מאוחר מדי
אני לא יודעת איך זנ עובד ממש זה לא משהו שצריך לעשות מוקדם יותר? אני מנחשת שאפשר אבל צריך לעבור קורס קודם
באותו הנושא: