8 תשובות
יש 6 חודשי מלווה וזה דופק אותך
^בדיוק ועדיף להישאר עם זה בגיל 22 נגיד? או לסיים עם זה כשאתה בן 16-17?
ממליצה לך לעשות עכשיו רישיון וכמה שיותר מהר
שואל השאלה:
אני כבר התחלתי שיעורי נהיגה סתם כי באלי לעשות הכל כמה שיותר מוקדם( גם תז ובנק) אבל תכלס למה כולם עושים כמה שיותר מוקדם
כי אתה נהיה יותר עמוס עם הגיל ולא פחות. נהיה לך יותר דברים לעשות בחיים, וגם יותר הוצאות לחשוב עליהם
עדיף לסיים עם זה כשיש זמן וכסף להתמקד בזה
אנונימית
למה לא?תוכל לנסוע מתי שאתה רוצה,איך שאתה רוצה,לאיזה מרחק שאתה רוצה בלי לחכות "שלאמא או אבא יש כוח או לא.ופתאום הם מחליטים נגיד לא להקפיץ אותך".
וגם,למה להתקע עם זה בגיל יותר מבוגר כשאתה יכול לעשות את זה כשאתה צעיר?
כדי להגיע למקומות יותר מהר
ולבד
הכי טוב מוקדם ככה כבר יש לך רישיון ואתה יכול לנסוע לבד בכיף שלך ולא צריך לדאוג שמישהו יאסוף אותך וכו
אני הוצאתי רישיון ב16.9 ושבועיים (טסט ראשון על ידני)
היה לי מאוד חשוב כי רציתי להיות עצמאית, שיהיה לי את האפשרות לנסוע לבד למקומות ולא לטרטר את ההורים