4 תשובות
אין לי שמץ אבל לאמא שלי יש חנות שם חיחי
אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שיש 49m קנגורו באוסטרליה ובאורוגוואי יש 3.5m אנשים אז אם הם פולשים לשם כל בן אדם צריך להילחם ב14 קנגורוים
אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שיש 49m קנגורו באוסטרליה ובאורוגוואי יש 3.5m אנשים אז אם הם פולשים לשם כל בן אדם צריך להילחם ב14 קנגורוים
שואל השאלה:
יש שם איזשהו אטרקציות או משהו?
יש שם איזשהו אטרקציות או משהו?
אנונימי
ללכת לאכול איפשהו
לשתות
לטייל
לשתות
לטייל
לאכול
באותו הנושא: