6 תשובות
אני שהשני; אולי זה סתם כי הראשון מזכיר לי תקופה חרא
אממ, זה שני שירים שונים, הראשון הוא יותר וויב כזה, השני יותר כבד אבל הוא קליט
השני לדעתי
הווייב פשוט מושלם (אי אפשר אותיות כפולות)
הווייב פשוט מושלם (אי אפשר אותיות כפולות)
שניהם אבל אהבתי יותר את השני הוא טיפה יותר קריפי
הראשון יותר.
הראשון
באותו הנושא: