4 תשובות
אם בטקט וזה כןמעדיף בנות עם ביטחון עצמי
כן רק שלא תהיה מהרועשות
זה גם מעלה וגם מוריד... מאוד תלוי איך היא משתמשת באופי הזה.. אם היא נגיד סתם מתחצפת לפעמים.. או שהיא ממש עם ביטחון עצמי ומפרגנת לכולם בקול כזה..
למה שזה יוריד אבל בחייאת
אנונימי