6 תשובות
לא יודעת מניחה שזה שונה מאדם לאדם. כשאני לקחתי לא השתנה לי משהו בתאבון האמת
שואל השאלה:
אז זה הגיוני שהדיכאון עשה לי תיאבון מוגבר? ולפעמים מופחת, זה לא סדיר
אז זה הגיוני שהדיכאון עשה לי תיאבון מוגבר? ולפעמים מופחת, זה לא סדיר
אנונימית
כן תקין
אני עם פריזמה והייתי דיכאונית לפני וזה העלה לי את המצב רוח ואת התיאבון
אבל זה משתנה בין בן אדם לבין אדם וזה לגמרי הגיוני שהעלה את התיאבון
אבל זה משתנה בין בן אדם לבין אדם וזה לגמרי הגיוני שהעלה את התיאבון
לא נראלי.. שינויים בתיאבון אצלי אישית באו בגלל דיכאון ולא הפריזמה
אני גם על פריזמה ואני לא מרגישה שזה משפיע על התיאבון אבל זנ יכול להיות שונה אצלך