21 תשובות
לא
727
לא
לא.
שואל השאלה:
אני מקווה שהאנשים מחוץ לסטיפס חושבים כמוכם
אנונימי
שואל השאלה:
סליחה שאני לא יכול לחלק פרחים לכולכם
אנונימי
גם לי אין חברים, ולמי אכפת מגוף אידאלי בסופו של דבר כולם הופכים לזקנים מקומטים
בקיצור לא, אני לא אפסול על זה
שואל השאלה:
אני לא אפסול על גוף אידיאלי העיקר שיש משיכה אבל סליחה אני לא אכנס לזוגיות עם מישהו מקומט. אבל גם לא אפרד על זה בגיל מבוגר
אנונימי
מה, ברור שלא רק ניסיתי להעביר את הנקודה שבסופו של דבר המראה בכלל לא משנה וכל עוד יש חיבור זה הכי חשוב
הגוף האידאילי?
וול העיקר שיש משיכה?
לאף אחד בעולם לא יהיה את הגוף האידאילי שהוא 100 אחוז מה שאני נמשך אליו אבל זה לא אומר שאין גופים אחרים שאני לא נמשך
ולגביי חברים גם לא הייתי פוסל
אנונימי
שואל השאלה:
צודק ימלך
אנונימי
שואל השאלה:
hurts heart אני כל כך מסכים איתך ותודה לך סליחה שהוצאתי אותך רע זה לא היה בכוונה
אנונימי
חחח בסטיפס כולם יגידו לך פה לא בחוץ ברור שזה לא ככה..
עם זה שאין לה חברים לא הייתי פוסל,אני פתוח מאוד בעיניניי גוף אבל אם ממש לא הגוף שאני נמשך אליו אז לא
לא הייתי פוסלת מישהו על זה,העיקר שיש משיכה ושאני אוהבת אותו
ממש לא
לא, תלוי אם אין לו חברים כי הוא מרחיק אותם בכוונה. אז הייתי פוסלת. אבל אם זה מסיבה מוצדקת מה אכפת לי. אני אהיה חברה שלו חחח