9 תשובות
לאכול 3 לא אחת פשוט שההיו בריאות
תנסי לשלב ספורט
בשום מצב אל תוותרי על ארוחות זה חשוב
בשום מצב אל תוותרי על ארוחות זה חשוב
שואל השאלה:
אכלתי בבוקר אורז עם תפוחי אדמה בתנור ורוטב
עכשיו אני אוכל שתי/אחת וחצי קציצות עם אורז
ובערב סלט ביצים עם לחם
אכלתי בבוקר אורז עם תפוחי אדמה בתנור ורוטב
עכשיו אני אוכל שתי/אחת וחצי קציצות עם אורז
ובערב סלט ביצים עם לחם
אנונימית
זה מעולהה^
שואל השאלה:
קשה לי עם ספורט ניסיתי תקופה ונכנסתי לדיכאון התקופה הכי קשה בחיים שלי הייתי מתפרקת ובוכה בכל אימון
קשה לי עם ספורט ניסיתי תקופה ונכנסתי לדיכאון התקופה הכי קשה בחיים שלי הייתי מתפרקת ובוכה בכל אימון
אנונימית
מי שאמר לך את זה הוא צודק לגמרי..
אם את לא רעבה אל תאכלי..את סתם מכניסה לגוף שלך קלוריות מיותרות
אם את לא רעבה כנראה שהגוף שלך לא זקוק להרבה אוכל..מספיק לו ארוחה אחת אולי שתיים..תכלס שלוש ארוחות ביום זה יחסית הרבה..עד לפני כמה עשרות שנים אנשים היו נוהגים לאכול 2 ארוחות ביום וזהו..
היו אוכלים בבוקר ולקראת ערב אחרי עבודה..
אם את מסוגלת להסתדר עם ארוחה אחת ביום ואת לא מרגישה רעב והכל בסדר אז חבל סתם להעמיס על הגוף ולהכניס כמות משולשת של קלוריות מיותרות שהגוף לא באמת זקוק להם ולהפעיל את מערכת העיכול הרבה פעמים והרבה זמן..
אם את לא רעבה אל תאכלי..את סתם מכניסה לגוף שלך קלוריות מיותרות
אם את לא רעבה כנראה שהגוף שלך לא זקוק להרבה אוכל..מספיק לו ארוחה אחת אולי שתיים..תכלס שלוש ארוחות ביום זה יחסית הרבה..עד לפני כמה עשרות שנים אנשים היו נוהגים לאכול 2 ארוחות ביום וזהו..
היו אוכלים בבוקר ולקראת ערב אחרי עבודה..
אם את מסוגלת להסתדר עם ארוחה אחת ביום ואת לא מרגישה רעב והכל בסדר אז חבל סתם להעמיס על הגוף ולהכניס כמות משולשת של קלוריות מיותרות שהגוף לא באמת זקוק להם ולהפעיל את מערכת העיכול הרבה פעמים והרבה זמן..
תקשיבי כמות הארוחות לא משנה, העיקר שאת בגירעון קלורי
אומרת לך את זה בתור מישהי בתהליך ירידה במשקל, את יכולה לאכול 6 ארוחות ביום אבל לאכול קצת בכל ארוחה וזה גם יהיה בסדר, זה אפילו יותר טוב כי ככה את לא מפוצצת את עצמך סתם.
בהצלחה3>
אומרת לך את זה בתור מישהי בתהליך ירידה במשקל, את יכולה לאכול 6 ארוחות ביום אבל לאכול קצת בכל ארוחה וזה גם יהיה בסדר, זה אפילו יותר טוב כי ככה את לא מפוצצת את עצמך סתם.
בהצלחה3>
^^אחי זה ממש לא עובד ככה, אני אישית יכול לאכול טוסט וזה מספיק לי לכל היום, זה משתנה בין אנשים.
פשוט תיקחי תזונאית שתעשה לך סדר בהכל
פשוט תיקחי תזונאית שתעשה לך סדר בהכל
זה תלוי כמה קלוריות יש בכל ארוחה וכמה קלוריות את שורפת ביום..