3 תשובות
כי הדרך הזאת בערך טובה
יש משהו במה שאת אומרת לא אשקר
אבל תכלס זו הדרך כל דרך יכולה להיות
לא בריאה אם עושים אותה לא נכון
ותכלס ספירת קלוריות היא הדרך
הטובה ביותר כי את יכולה לאכול בריא ולעשות ספורט עד מחר אם לא תהיי בגירעון זה לא יעזור
אני ממליץ שכל אחד אבחר את הדרך שלו, כל עוד תגיעו לגרעון קלורי עם ספירה או בלי ספירה זה לא משנה, העיקר שתגיעו, כמובן שחשוב לא להגיע למצב שאוכלים קצת מידי קלוריות מטעמי בריאות ושיט כזה, בהצלחה!