5 תשובות
זה לא נכון
כשהייתי עושה קוקו עם גומייה דקה זה היה נורא קטן ולוחץ
עכשיו יש לי רק גומיות עבות ואני אוהבת את זה
זה יותר נעים ולא לוחץ לי על הגולגולת
אני לא חושבת ככה...
גם בגלל מה שליקריץ אמרה וגם כי אני פשוט אוהבת סקראנצ'יז.
נראה לי כי לא כזה רואים את הגומיה
בגלל שלא ממש רואים את הגומיה זה הגיוני
הגיוני סך הכל. זה יותר אסתטי ונראה קצת יותר טבעי