5 תשובות
הוא ממש נחמד ודי מצחיק אני בעיקר צחקתי בגלל האנשים שהיו וצחקו מהסרט אז זה הצחיק גם אותי
הוא בדיוק כמו שסרט מיניונים צריך להיות
משעשע מצחיק וחסר כל הגיון עלילתי
סרט טוב אבל די הגזימו
סרט ממש טוב כמו כל הסרטים שלפניו, חמוד ומצחיק
ודי שטותי כן חח
על מה המינוס? באמת הסרט טוב אבל overated