8 תשובות
אהפוך את זה, אני מעדיף צנועה וביישנית.
4AM
נראה טוב, לא ביישן אבל לא מודע לזה שהוא נראה טוב
צנוע וביישן
מעדיף מישהו עם ביטחון אבל צנוע.
אני אומרת תהיה מי שאתה לא בקטע של אל תתחזה וכזה בקטע של אם מישהי תרצה אותך ותתאהב בך אתה תרצה שזה יהיה במי שאתה ולא במי שילדים בני 12 בסטיפס אמרו לך
בכללע הטעם שלי זה גבר עם ביטחון
צנוע באיזה קטע לא משוויץ בדברים או לא מתלבש חשוף
אם זה הראשון אז כנראה כן עדיף את הצנוע
אם השני אז כנראה אני העדיף את האחד עם הביטחון המתון
ברור שעם ביטחון מתון
שלא יחיה בסרט אבל שיהיה לו ביטחון בעצמו
הראשון