4 תשובות
לא צריך לפרט יותר מידי על מה תעשו ביחד רק תגיד שיש לך חברה
אנונימית
חחח לא צריך לפרט עד כדי כך פשוט תגיד להם יש לי חברה
פשוט תגיד להם שיש לך חברה והם בטח ישמחו
שואל השאלה:
סיפרתי שהשם יעזור איזה מביך זה היה
אנונימי
באותו הנושא: