5 תשובות
אל תתעצבני ותתעלמי מזה, את הרבה יותר טובה מזה
נשבעת שלהתעלם זו הנקמה הכי מתוקה. פשוט תתעלמי ותראי שזה לא מזיז לך והפרצופים שלהן יהיו שווים הכל.
שואל השאלה:
אבל אני יודעת שבאיזשהו שלב אני אתפוצץ ואני לא מצליחה להבין בנות כאלו באמת
אנונימית
מה היא עוה
שואל השאלה:
כותבת לי הודעות על זה שהן עשו שיחת נפש ועל זה שהיא פרקה לה ושזה לא יקרה שוב עם אף אחד ועל זה שהיה ממש כיף ואיזה באסה שלא הייתי ועזבו את זה שזה שנייה אחרי שהיא ריכלה לה על החיים.. מה אכפת לי מהשיחות שלכן למה כל דבר שאת עושה את חייבת לעדכן אותי וזה ברור שזה במטרה שאני אקנא כי היא מקנאה בטירוף כשאני נפגשת או מדברת עם חברות אחרות.. והיא תמיד מנסה לסכסך בין כולן כדי שכולן יהיו רק שלה וזה באמת ילדותי ברמות
אנונימית