7 תשובות
אני עברתי טסט ראשון ( ידני)
אני עברתי טסט ראשון
אני חושבת שיש סיכוי
אני חושבת שיש סיכוי
סבבה לגמרי יש הרבה שעוברים
לא כזה קטן, אני מאמין שרוב התלמידים עוברים לפני טסט שלישי
אני עברתי ראשון אבל זה לא עניין של סייכויים הכל תלוי כיצד אתה תנהג
^ומה אם מישהי דופקת לך ספרינט לתוך השטח המת מאחורי אוטובוס ולא במעבר חצייה ישר לתוך הכביש?
אנונימי
אם פועלים נכון אז לא מכשילים^
אנונימית
באותו הנושא: