10 תשובות
יש כאלה שאומרים .
נראלי שכן כי מלא אומרים שאין אחיזה במציאות מתי ששיכורים ולא שולטים על המילים.
אומרים בעיקר שטויות
אומרים שטויות
לא יודעת מעולם לא הייתי שיכורה אבל אני מניחה שזה פשוט נפלא לך כזה כי אתה לא שולט בעצמך
לא כולם.
תלוי גם כמה שתית..
תלוי גם כמה שתית..
כן
או שטויות
או שטויות
תלוי כמה שתית
ברובד מסוים..
אני אישית אומרת כל מה שאני מרגישה כשאני שיכורה דברים שבחיים לא הייתי אומרת ברגיל
אבל זה משתנה מבן אדם לבן אדם
אבל זה משתנה מבן אדם לבן אדם
באותו הנושא: