6 תשובות
זה בטעם דובדבן הכי טעים הכי יפה
דובדבן
דובדבן!
גם ריח מדהים וגם צבע יפה
גם ריח מדהים וגם צבע יפה
האדום לא יודע איזה צבע זה
הדובדבן ממש לא
הוא נשאר לקצת זמן לא משפיע על כלום באמת
הוא נשאר לקצת זמן לא משפיע על כלום באמת
האלוורה עם הפילינג זה מדהים!!!!
וגם לובלו אפרסק אני אוהבת יש לזה ריח מדהים
וגם לובלו אפרסק אני אוהבת יש לזה ריח מדהים
באותו הנושא: