3 תשובות
שואל השאלה:
ברכבת^
ברכבת^
אנונימית
כן האמת שאני לא כלכך זוכרת אבל תלכי לשאול בתחנת רכבת .
זה פשוט כרטיס שעובד לך להלוך ולחזור ויוצא לדעתי איזה 30 שקל אפילו 20 לא כלכך זוכרת
זה פשוט כרטיס שעובד לך להלוך ולחזור ויוצא לדעתי איזה 30 שקל אפילו 20 לא כלכך זוכרת
שואל השאלה:
תודה3>
תודה3>
אנונימית
באותו הנושא: