5 תשובות
ללמוד לאהוב אותה
צלקות זה מושך, אמרתי את שלי
תעשי עם עצמך חושבים, מה עדיף?
נקודת חן ענקית ומכוערת
*או*
צלקת של נקודת חן ענקית ומכוערת,
ותכריעי מה יותר טוב.
נקודת חן ענקית ומכוערת
*או*
צלקת של נקודת חן ענקית ומכוערת,
ותכריעי מה יותר טוב.
לאהוב אותה זה כמו שאני שונאת את הגוף שלי אי אפשר להעלים אותו ואת המבנה והצורה שלו ואיך שהוא מתפקד אז או שממשיכים לשנוא או שלומדים לאהוב
לא תמיד יש צלקת יש כל מני שיטות להוריד.
יש גם שיטות טבעיות ולא רק אצל רופאי עור.
בכל מקרה או שתורידי בכל זאת ותקווי לטוב או שתלמדי לקבל את עצמך עם זה
יש גם שיטות טבעיות ולא רק אצל רופאי עור.
בכל מקרה או שתורידי בכל זאת ותקווי לטוב או שתלמדי לקבל את עצמך עם זה