12 תשובות
קרה לי
תגיד לה מה אתה מרגיש וזהו במקרה הזה הכי טוב
תגיד לה מה אתה מרגיש וזהו במקרה הזה הכי טוב
אין איך לעשות את זה.. אם את לא נמשכת אליו זה לא משהו שאת יכולה לשנות
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם מהצד שלי
אני גם מהצד שלי
אנונימי
לרמוז מה הבעיה ?
שואל השאלה:
לא מרגיש משיכה מינית אליה אבל חיבור יש
לא מרגיש משיכה מינית אליה אבל חיבור יש
אנונימי
בן כמה אתה
זו בעיה אלא אם כן אתם מתחת לגיל 17 ואז אין קשר
שואל השאלה:
22
22
אנונימי
אז אם נפגשתם ואתה לא מרגיש משיכה אז אין משיכה גם תלוי כמה זמן אתם מכירים אולי רק בהמשך יהיה לך
אז זו בעיה. צריך חיבור מיני במערכת יחסים. או שתחכה שזה יגיע מעצמו עם הקשר שמתחזק או שתשקול אם אתה מוכן להתפשר על חלק אחד ביחסים
שואל השאלה:
אנחנו בקשר 8 חודשים מדברים יום יום
בזמן האחרון נפתחנו ממש לשיחות של 5 שעות ברצף
פעם היה בנינו שקט מביך
אנחנו בקשר 8 חודשים מדברים יום יום
בזמן האחרון נפתחנו ממש לשיחות של 5 שעות ברצף
פעם היה בנינו שקט מביך
אנונימי
אם היא חשובה לך והכל תחכה לזמן המתאים אל תרוץ עם זה ויש מצב שהיא גם לא מוכנה אחרת היא הייתה אומרת או רומזת לך שהיא רוצה .! זה יבוא עם הזמן שלו בהצלחה
באותו הנושא: