3 תשובות
שלא נהנים לקרוא שום ספר
זה שמאבדים ריכוז מהר ולא הכי עוקבים טוב אחרי העלילה ושזה מרגיש כפייה לקרוא
לפחות ככה זה אצלי אוף
לפחות ככה זה אצלי אוף
שאין חשק לקרוא שום ספר.
באותו הנושא: