11 תשובות
כל מקום שהוא לא מסעדה יהיה טוב
מסעדה
לונה פארק
ים/באולינג/סתם לקחת אוכל טייקאווי ולשבת איפשהו נחמד לדבר
ים גיטרה רצוי הרבה אנשים סביב בכל זאת אדם לא מוכר חח
אנונימית
לישון באוטו
אנונימי
לראות סרט ולאכול פיצה
לים!!
לים לראות את השקיעה