7 תשובות
כן
כן ברור
תאמיני לי שכולם ככה
תאמיני לי שכולם ככה
כן
שואל השאלה:
או שזה פשוט הכחשה למצב?
או שזה פשוט הכחשה למצב?
אנונימית
שייואו למדתי את זה בפסיכולוגיה השנה ואני לא זוכרת איך קוראים לזה
אבל זאת התנהגות מאוד נפוצה ממה שאני זוכרת
אבל זאת התנהגות מאוד נפוצה ממה שאני זוכרת
זה נקרא coping mechanism. לאנשים יש דרכים שונים להתמודד עם רגשות שליליים או סיטואציות לא נוחות. בעינייך זה נראה נורמלי כי זה הדרך שלך להתמודד אבל בעיניי אחרים זה ייראה אחרת.
באותו הנושא: