9 תשובות
הממ קצת מבאס
בטח שלגיטימי
אנונימית
הייתי כועסת אבל הייתי יודעת שזה לא לגיטימי, תכלס אשמתי
פשוט מבאס שלא דאג
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא עונה לי על השאלה.. שאלתי אם זה מוצדק שהיא תכעס כי כביכול הקשתי עליה או שאני לא באמת חייב לעשות את זה והיא לא יכולה לצפות ממני.
אנונימי
כביכול זה מוצדק שהיא תכעס עלייך כי בגלל זה היא התעכבה הרבה זמן, מצד שני לא היה לך כוח ובנוסף מחירי הדלק עולים ועולים
תגיד לה שהדלק עולה מלא עכשיו וגם לא רצית סתם לנסוע בגלל שלא נעים לך מההורים שלך או משהו אבל בכללי זה די לגיטימי
שואל השאלה:
אז בעיניכם זה שיש לי אוטו אומר שאני חייב להחזיר אותה?
אנונימי
אפשר להבין אותה
שואל השאלה:
לא הבנתי איך זה הגיוני. תסבירו
אנונימי