8 תשובות
חביבי יעני
שואל השאלה:
^^
האמת נחמד לגמרי
^^
האמת נחמד לגמרי
אנונימית
die for you
enter sandman
שירי גאז אבל של שנות הארבעים או רוק קלאסי (לא קלאסיקות אני מתכוונת לממש רוק קלאסי) של שנות החמישים ושישים או פופ של שנות הארבעים עד השישים
laura branigan self control
עמוק בתוך הים
dani california-red hot chili peppers
באותו הנושא: