8 תשובות
איך היה? עשית אותם בסוף?
אנונימי
שואל השאלה:
כן עשיתי, פשוט אמרו לי שהם יודעים שיש לי הארכת זמן וזה יכנס לי למבחן כבר
שואל השאלה:
^ לא בטוח שעשיתי איתך כי היו רק בנות בקבוצה שלי.
החלק של הצורות והתרשימים היו קלים
היה לי קצת קשה באנגלית
יש מצב שעשיתי את זה איתך היום?

מה היה לך קשה ומה קל?
זה התחיל לך בשעה שמונה?
אנונימי
שואל השאלה:
^^ כן, זה התחיל בשעה 8
^ את מתכוונת למבחן להב
זה מבחן שרק מועמדים עם ידע מקדים מקבלים
לא היה לך מבחן שפה מומצאת? או משהו שקשור לתוכנה?
אנונימית
באותו הנושא: