13 תשובות
קחי אותך חברה
שואל השאלה:
זה לא, ואין לי חברים החברה היחידה שלי פה מאושפזת
זה לא, ואין לי חברים החברה היחידה שלי פה מאושפזת
אנונימית
עדיתם שיחות וידיוא?
תפגשו במקום ציבורי, ואם הוא מחיפה אז אולי תפגשו איפשהו באמצע זה המון נסיעה
שואל השאלה:
הוא לא מחיפה, הוא ממעלות
הוא לא מחיפה, הוא ממעלות
אנונימית
זאת הצעה מוזרה אבל אתם אולי יכולים להיפגש ליד תחנת משטרה
אנונימית
מעלות אוכלוסיה פח אנשים קשים סתם שתדעי, בהצלחה 3>
אנונימית
תלוי כמה זמן אתם מכירים ואם את בוטחת בו, הוא צריך להיות מאוד חשוב לך בשביל שתעשי נסיעה כזו. זאת נסיעה ארוכה, אולי של 5 שעות. להיפגש באמצע זו הדרך לדעתי
את לא יכולה לדעת מי זה אם לא עשיתם שיחה או משהו כדי לדעת בוודאות שזה הוא
כל עוד לא עשיתם שיחות וידיאו,אחותי אל תסעי תעשי טובה לעצמך!
אם את נפגשת עם מישהו מבאר שבע תוודאי שהוא לא עבריין קןדם או משהו. לא מכלילה את כל העיר אבל שלא יהיה לך נזק חס וחלילה.
וכדאי שתבקשי אישור מההורים לפני, ותודיעי למישהו לאן את הולכת.
ולמה אתם לא קובעים להיפגש בחצי דרך של שניכם במקום שאת תסעי עד אליו?.
ועשיתם שיחת וידאו? את יודעת בוודאות שהוא לא עובד עלייך?
וכדאי שתבקשי אישור מההורים לפני, ותודיעי למישהו לאן את הולכת.
ולמה אתם לא קובעים להיפגש בחצי דרך של שניכם במקום שאת תסעי עד אליו?.
ועשיתם שיחת וידאו? את יודעת בוודאות שהוא לא עובד עלייך?
אם חשוב לך להיפגש, ויש סיבה לזה שאתם לא נפגשים יותר קרוב אליך (שהיא לא סיבה של עצלות שלו) אז לכי על זה
אני גם טיפוס שמשקיע בשביל לראות חברים ולנסוע למקום רחוק פעם ב זה סבבה
אני גם טיפוס שמשקיע בשביל לראות חברים ולנסוע למקום רחוק פעם ב זה סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני מבאר שבע לול
^^אני מבאר שבע לול
אנונימית
באותו הנושא: