6 תשובות
לישון
עדיף שתלכי לישון.
לישון ולשים מלאא שעון מעורר
ללכת לישון ברור
לכי לישון יש לך ארבע ורבע שעות שזה לא וואו אבל זה עדיף מלא לישון בכלל
לילה טוב :)
לילה טוב :)
תכבי את המכשירים ותנשמי נשימות עמוקות ואז לאט לאט תזכרי את העיניים
באותו הנושא: