6 תשובות
כי אתה אשכנזי
סתם זה בגלל שאתה לא רגיל
כי זה לא בריא
כי ככה הגוף שלנו מגיב לכך.
כי זה האפקט של מאכלים חריפים על הגוף שלנו
יכול להיות שיש לך קצת רגישות לחריף אחרי זמן מה שאוכלים יכול להיות שהגוף מפתח קצת רגישות
אנונימית