6 תשובות
בסדר
בשבוע-שבועיים הראשונים השכבה הכי עליונה של הצבע מתקלפת, זה לא משפיע על הקעקוע.
תמשיכי לשמור על סטריליות ומריחת שכבה דקה של משחה עד להחלמה מלאה של הקעקוע ואם את חוששת שמשהו לא בסדר, תשלחי הודעה/תתקשרי למקעקע שעשית אצלו והוא יגיד לך אם זה בסדר או לבוא לביקורת.

תתחדשי:)
הצבע שיצא הוא רק מהשכבות העליונות של העור זה בכל מקרה לא היה נשאר הכל טוב תגידי את זה למקעקע ותראי
זה בסדר
זה כנראה שאריות של דיו, אז כן, הכל בסדר
הגיוני. הצבע של הקעקוע עצמו לא יכול לרדת. אל תדאגי