14 תשובות
לא
ממש לא
לא
לא, תמיד כשמעירים לי זה מפריע לי לאכול
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
לא ממש לא
למה לא ? כי זה כמו להעיר לבן אדם נכה על הנכות שלו
לא, למה שתעירי על זה למישהו זה עניין רגיש ואישי..
לא.
לא.
חדמש לא.
זאת נראה לי השאלה הכי דפוקה שראיתי.
מה את חושבת שהערה שלך תעשה?תעזור? את חושבת שהוא רק חיכה שתעירי לו כדי שהוא יצליח להשתנות? זה סתם יפגע בו ולא תיהיה שום תועלת בהערה היא תיצור חוסר נעימות מיותר
מה את חושבת שהערה שלך תעשה?תעזור? את חושבת שהוא רק חיכה שתעירי לו כדי שהוא יצליח להשתנות? זה סתם יפגע בו ולא תיהיה שום תועלת בהערה היא תיצור חוסר נעימות מיותר
לא
לא
באותו הנושא: